Najnowsza kampania popularnych szamponów do włosów marki Syoss zrywa z kliszami typowej reklamy szamponu i próbuje zgłębić problem, z jakim zmagają się współczesne zapracowane młode kobiety. Oczami takiej właśnie kobiety obserwujemy jej poranną rutynę wstawania i dojazdu do pracy. Problemem bohaterki jest permanentny poranny brak czasu, pośpiech i udręka codziennych dojazdów do pracy, a efektem niezadowolenie z wyglądu własnych włosów. A przecież każda kobieta chciałaby wkroczyć rano do biura z burzą wspaniałych lśniących i puszystych włosów, których wygląd przyciągałby wzrok i budził zachwyt, ale jak się okazuje na taki efekt mogą liczyć jedynie te panie, które rano użyją szamponu Syoss…

Spot pt. Syoss THE THIEF pojawił się w sieci tydzień temu i jak na razie zgromadził już ponad 461 tysięcy wyświetleń na YouTube. Kampanię marki Syoss – brandu należącego do koncernu Henkel – przygotowała szwajcarska agencja Walker Zurich, a film wyreżyserował Joachim Zunke.