Argentyńska organizacja MACMA (Movimiento Ayuda Cáncer de Mama), której misją jest edukowanie i zbieranie funduszy na walkę z rakiem piersi wypuściła do sieci nową kampanię viralową. Mimo, że film wypełniony jest po brzegi najróżniejszymi rodzajami kobiecych piersi, cycków i biustów, to w sprytny sposób wymyka się internetowej cenzurze obowiązującej na największych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy YouTube. Sposób na ominięcie cenzury jest prosty – zamiast sutków wstawiono usta, które wyśpiewują specjalnie napisaną pieśń sławiącą przymioty kobiecego biustu, jak i ostrzegającą przed skutkami nie badania piersi…

Spot pt. MACMA: EVERYBODY LOVES BOOBS pojawił się w sieci równo miesiąc temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 800 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz ponad 75 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Kampania przygotowana przez agencję David zachęca do finansowego wsparcia organizacji MACMA, która edukuje kobiety i pomaga w walce z rakiem piersi – datki można przesyłać za pośrednictwem specjalnej strony.