Wszystko wskazuje na to, że sukces viralowy i sprzedażowy marki Poo-Pourri – innowacyjnego sprayu do toalet, który tworzy barierę na powierzchni wody zabezpieczającą przed wydostawaniem się nieprzyjemnych zapachów po „postawieniu klocka” – został dostrzeżony przez konkurencję produkującą bardziej tradycyjne metody radzenia sobie z tym toaletowym problemem. Znana na całym świecie marka odświeżaczy powietrza Air Wick – należąca do koncernu Reckitt Benckiser – wprowadziła pod koniec 2016 roku na rynek swój odpowiednik Poo-Pourri działający na dokładnie takiej samej zasadzie. Nowy produkt o nazwie V.I.Poo sprzedawany jest w tradycyjnych punktach handlowych – w odróżnieniu od Poo-Pourri, który można nabyć tylko online. Na poziomie kreatywnym jednak V.I.Poo nie wymyślił niczego nowego – gwiazda filmowa demonstruje, jak V.I.Poo niczym „magiczna różdżka” pomaga jej uniknąć zapachowego zażenowania w różnych typowych dla filmowej gwiazdy sytuacjach 😉

Spot pt. Introducing V.I.Poo. The new pre-poo toilet spray pojawił się w sieci blisko 4 miesiące temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już łącznie blisko 5 milionów wyświetleń na YouTube oraz ponad 103 tysiące wyświetleń na Facebooku. Reklama V.I.Poo – dostępnego w czterech wariantach zapachowych: Lawenda, Cytryna, Róża i Owoce – w ostatnich tygodniach znów zaczęła wirusować i stała się 5. najbardziej angażującą reklamą online w pierwszej połowie lutego z wynikiem ponad 65 tysięcy tzw. „social actions” (suma polubień, komentarzy i dalszych udostępnień w sieci). Więcej informacji o ofercie V.I.Poo znajdziecie na specjalnej stronie.