Słynna akcja marketingowa marki Coca-Cola, w której na opakowaniach tego napoju zamiast logo pojawiały się różne imiona czy inne ksywki odnosi sukcesy na wielu rynkach. Niedawno dotarła także na odległe Filipiny, gdzie dla wzmocnienia jej przekazu przeprowadzono akcję The Happiest Thank You. Każdy z nas ma jakąś osobę, której często dziękujemy – może być to kierowca autobusu, ekspedientka w sklepiku, gdzie robimy zakupy czy dziewczyna przyjmująca opłaty na wjeździe na autostradę… Ale czy znamy jej imię? Czy „dziękuję” wypowiedziane wraz z imieniem tej osoby nie brzmi o wiele mocniej? A jeśli jeszcze dodamy do tego butelkę Coca-Coli z tym imieniem – jak wówczas zareaguje adresat naszych podziękowań?

Spot pt. Coca-Cola® The Happiest Thank You pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już blisko 2 miliony wyświetleń na YouTube oraz 40 tysięcy share’ów na Facebooku. Akcję tę przygotowała agencja McCann Erickson Phillipines.