Piotr Żyła – 26-letni polski skoczek narciarski – niepostrzeżenie stał się w ciągu ostatnich kilku miesięcy „ulubieńcem” mediów dzięki swej naturalności, a czasem nadmiernej szczerości. Kulminacją zainteresowania Żyłą był jego udział w słynnym talk-show Kuby Wojewódzkiego w TVN oraz rosnąca liczba fanów profilu skoczka na Facebooku, który obecnie lubi już ponad 563 tysiące osób! Kwestią czasu było, kiedy jakaś marka zdecyduje się wykorzystać rosnące zainteresowanie i sympatię Polaków, jaką generuje ten sportowiec – i tak oto Beskidzkie paluszki, orzeszki i chipsy mają swoje 5 minut dzięki Żyle…

Spot pt. Piotr Żyła, Reklama paluszków pojawił się w sieci zaledwie 5 dni temu, a już zdołał zgromadzić imponujące 967 tysięcy wyświetleń na YouTube! Trzeba przyznać, że nawet marce Beskidzkie udało się dobrze wkomponować Żyłę w swoją komunikację – hasło kampanii „Bądź sobą” idealnie pasuje do skoczka, a jego pochodzenie z Beskidów dodatkowo uzasadnia jego wybór. Kolejne spoty z Żyłą już wkrótce, a tymczasem na fanpage’u Beskidzkich można wziąć udział w konkursie „Co powiedział Piotr?”