Mimi Foundation – francuska organizacja charytatywna, która pomaga pacjentom zachować godność i człowieczeństwo w trakcie walki z chorobą nowotworową – zidentyfikowała jedną dość powszechną potrzebę u osób chorych na raka. Chodzi tu o chęć zapomnienia – choćby na krótką chwilę – że zmagają się z tą podstępną i nieprzewidywalną chorobą, o znalezienie czegoś, co odwróci uwagę i pozwoli znów odetchnąć pełną piersią. Tak narodził się pomysł niezwykłych transformacji wyglądu z pomocą fryzjera i makijażysty 20 osób chorych na raka – w trakcie transformacji osoby te miały zamknięte oczy i nie wiedziały, jakiej zmiany mogą się spodziewać. Moment otwarcia oczu przed lustrem był filmowany przez kamerę – to była ta magiczna chwila zapomnienia…

Spot pt. IF ONLY FOR A SECOND // Mimi Foundation // EN pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 11.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 263 tysiące share’ów na Facebooku. Organizację Mimi Foundation można wspomóc poprzez jej stronę internetową: https://www.mimi-foundation.org/en/donate.html.