W USA Canon rozpoczął właśnie kampanię, w której promuje linię drukarek Canon Pixma. Mogłoby się wydawać, że domowa drukarka czasy swojej świetności zdecydowanie ma już za sobą – w końcu nawet bilet na pociąg kupiony przez internet wystarczy dziś okazać na ekranie telefonu… Jednak Canon z pazurem przekonuje nas kilkoma zabawnymi, życiowymi sytuacjami, że papier ma pewne przewagi nad nowoczesnymi technologiami i czasem może warto odkurzyć drukarkę (lub kupić nową od Canona), by ważne dokumenty jednak wydrukować – np. zdjęcie naszej pociechy zdobywającej punkty w ważnym meczu…

Spot pt. PIXMA „Never Again:” Touchdown pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 241 tysięcy wyświetleń na YouTube. Na kampanię drukarek Canon Pixma, przygotowaną przez agencję Grey New York, składają się trzy filmy, które łączy hasło Never Again [Nigdy więcej] – będące konstatacją ich bohaterów po tym, gdy zawiodła ich technologia.

Canon Pixma_Never Again_Touchdown

Moim faworytem jest spot pt. PIXMA „Never Again:” Eulogy – mający na koncie ponad 166 tysięcy wyświetleń na YouTube – a pokazujący nowoczesnego księdza, który swoją mowę pogrzebową chciał wygłosić z pomocą tabletu…

Ostatni spot z tej kampanii – zatytułowany PIXMA „Never Again:” Concert osiągnął 185 tysięcy wyświetleń na YouTube – a opowiada o ojcu, który postanowił zabrać córkę na koncert, a bilety ma oczywiście w smartfonie…