USA to duży, zróżnicowany etnicznie i kulturowo kraj, w którym bardzo istotną grupą, stanowiącą około 20% populacji są „Hispanics” czyli osoby, dla których ojczystym językiem jest hiszpański, najczęściej wywodzące się z krajów latynoamerykańskich. Grupa ta licząca około 53 milionów osób jest ważnym segmentem rynku, dla którego duże firmy potrafią prowadzić zupełnie oddzielne, dedykowane kampanie reklamowe. Tak też postępuje gigant fastfoodowy McDonald’s, który właśnie rozpoczął kampanią targetującą latynoskich Millennialsów. Gwiazdą kampanii utrzymanej w stylistyce musicalu jest Leslie Grace, początkująca 20-letnia amerykańska piosenkarka, której rodzice pochodzą z Dominikany i Puerto Rico. Bohaterka próbuje napisać nową piosenkę pt. A Little Lovin’ przy kawie w McDonald’s, ale cierpi na brak weny – wówczas z pomocą przychodzi jej sympatyczny pracownik restauracji, który ukazuje jej bogactwo inspiracji znajdujących się wokoło…

Spot pt. McDonald’s: Lovin’, el musical de McDonald’s starring Leslie Grace pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 155 tysięcy wyświetleń na YouTube. Reklamę przygotowała agencja Alma z Miami, specjalizująca się w kampaniach do mniejszości latynoskiej, zaś reżyserią i choreografią zajął się Daniel Cloud, który również wcielił się w rolę pracownika McDonald’s. Więcej materiałów – wywiady z twórcami oraz making-of z projeku „El Musical” możecie znaleźć na kanale McDonald’s na YouTube.