Rok temu przebojem viralowym stał się spot duńskiego biura podróży Spies Travel pt. Do it for Denmark, który namawiał Duńczyków do udania się na wakacje pod pretekstem walki z niskim przyrostem naturalnym w Danii – bo jak wiadomo na wakacjach ludzie uprawiają więcej seksu, więc szansa na poczęcie małych Duńczyków jest zdecydowanie większa… Ponoć tamta kampania przyczyniła się do nieznacznego odwrócenia negatywnego trendu, ale przyrost naturalny w Danii nadal pozostaje na zbyt niskim poziomie, więc Spies Travel próbuje nowego podejścia. Według Spies Travel na niskim przyroście naturalnym – poza systemem emerytalnym – cierpią przede wszystkim matki młodych Duńczyków, które mają małe szanse doświadczyć bycia babcią, a więc biuro podróży wprowadziło usługę Parent Purchase™, dzięki której każda duńska mama może dokonać przedpłaty za wyjazd wakacyjny dla swojego dziecka…

Spot pt. DO IT FOR MOM (Do it for Denmark 2) | Spies Rejser pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.7 miliona wyświetleń na YouTube. Jak widać przekaz kampanii zmienił się z „Zrób to dla Danii” na „Zrób to dla mamy” (#DoItForMom) – autorzy liczą, że ten argument silniej przemówi do młodych Duńczyków 😉 Tak czy owak, badania przeprowadzone przez firmę badawczą Epinion Denmark potwierdzają, że na słonecznych wakacjach ludzie uprawiają o 51% więcej seksu niż na co dzień…