Portugalski gwiazdor footballu Cristiano Ronaldo świetnie korzysta z mechanizmów viralowych do promowania produktów sygnowanych własnym nazwiskiem. W sierpniu ubiegłego roku sporo szumu w internecie wywołał film kręcony z ukrytej kamery pt. CRISTIANO RONALDO IN DISGUISE – ROC, w którym Ronaldo przebrany za bezdomnego zachwyca mieszkańców Madrytu sztuczkami piłkarskimi – do dziś film wyświetlono blisko 15 milionów razy na YouTube, a promował on wejście na rynek nowej marki słuchawek i głośników ROC Live Life Loud. Teraz Cristiano Ronaldo postanowił przypomnieć o swojej marce słuchawek i zastosował podobny mechanizm – z ukrytej kamery kręcona jest wizyta Ronaldo w pewnej kawiarni. Piłkarz zamawia herbatę i siada przy stoliku, ale już po pierwszym łyku herbaty pojawia się fanka piłkarza, który chce sobie zrobić zdjęcie ze swoim idolem. A to dopiero początek…

Spot pt. CRISTIANO RONALDO was just going out for tea and this happened… pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.2 miliony wyświetleń na YouTube oraz 1 milion wyświetleń na Facebooku. Sam film w sumie nie jest niczym szczególnie ciekawym – pewnie dla dodania mu nieco dramaturgii możemy obserwować pojedynek Tea vs Photo (herbata kontra fotki), którego rezultat z góry można przewidzieć. Mistrzostwem świata jest natomiast tytuł, jaki nadano filmowi, a który z pewnością silnie prowokuje, by sprawdzić o co właściwie chodzi oraz product placement słuchawek ROC Live Life Loud, które piłkarz ma cały czas widoczne wokół szyi. Dodatkowo Ronaldo daje też radę przemycić informację o swoich perfumach Cristiano Ronaldo Legacy dopytując ekspedientkę z pobliskiej perfumerii czy mają już jego nowy zapach w sprzedaży…