Marka BlackBerry, która jeszcze kilka lat temu była synonimem luksusu i najnowszej technologii oraz symbolem przynależności do kręgu top menadżerów, musi teraz walczyć o przetrwanie! Kanadyjska firma Research In Motion (RIM) zdecydowała się na zmianę nazwy na Blackberry i wszystkie swoje wysiłki skoncentrowała na wypromowaniu nowej wersji systemu operacyjnego BlackBerry 10 OS oraz nowego smartfona BlackBerry Z10, którego pierwsza reklama zadebiutowała w USA podczas Super Bowl – nie zbierając zbyt pochlebnych recenzji. Trudno się jednak dziwić, skoro cała idea kreatywna spotu polega na tym, by zamiast pokazywać, co potrafi Blackberry Z10, skupić się na pokazaniu tego, czego nie da się nim zrobić!

Spot pt. What BlackBerry 10 CAN’T Do: 2013 Big Game Commercial pojawił się w sieci niecałe 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1 milion wyświetleń na YouTube oraz 20 tysięcy share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała agencja Mother London, a gdybyście jednak chcieli się dowiedzieć, co takiego potrafi smartfon BlackBerry Z10, to zapraszam na stronę: https://blck.by/X8pRmk.