W tym roku mija 10 lat od rozpoczęcia przez markę Dove przełomowej kampanii reklamowej znanej jako Campaign for Real Beauty – przez ten okres marka należąca do koncernu Unilever konsekwentnie przekonywała kobiety na całym świecie, by nie ulegały sztucznym stereotypom piękna lansowanym przez masowe media i uwierzyły w siebie. Najnowsza odsłona tej kampanii kontynuuje dyskusje na temat piękna, ale odkrywa też jak kompleksy młodych dziewczyn są wzmacniane, a czasem wręcz dziedziczone od ich matek… Problemy z samoakceptacją są jak ciężka choroba genetyczna – nie jest łatwo je wyplenić!

Spot pt. Selfie pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 280 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 1700 share’ów na Facebooku. Film powstał przy współpracy z Sundance Institute, a zrealizowała go nagrodzona Oscarem dokumentalistka Cynthia Wade. Możecie też dołączyć do dyskusji o pięknie na stronie: http://www.dovebeautyis.com.