W USA gejowskie czy lesbijskie pary już od jakiegoś czasu coraz częściej pojawiają się w mainstreamowych reklamach – wystarczy chociażby wspomnieć kampanię herbatników Honey Maid, kampanię banku Wells Fargo czy film zrealizowany dla wódki ABSOLUT. Ciągle jednak śliskim tematem jest pokazywanie par jednopłciowych w roli rodziców wychowujących dziecko, bo motyw ten ciągle wywołuje dużo skrajnych emocji. Tym bardziej więc na uwagę zasługuje najnowsza kampania popularnej marki zup Campbell’s Soup promująca wariant zup inspirowanych filmową sagą STAR WARS [Gwiezdne Wojny], której bohaterami jest gejowska para wychowująca synka. W filmie oglądamy zabawną scenkę karmienia chłopca, w której dwóch ojców rywalizuje o uwagę synka naśladując Lorda Vadera i jego słynny tekst „I am your father„…

Spot pt. Your Father (30s) | Campbell’s #RealRealLife pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 440 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 175 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Marka odważnie zezwoliła na komentowanie spotu na YouTube i oczywiście paru frustratów wylało tam swoje żale, ale przeważają pozytywne oceny filmu, który jest częścią szerszej kampanii przygotowanej przez agencję BBDO New York, a prowadzonej pod hasłem Made for Real, Real Life.

Campbell’s Soup_I am your father

Kampania w założeniu ma pokazywać prawdziwe, jak najbardziej realne amerykańskie rodziny w ich różnorodnych konfiguracjach, stylach życia, pochodzeniu etnicznym, co zgrabnie podsumowuje poniższy spot pt. Campbell’s | Made For Real, Real Life Anthem.