Izraelski koncern Strauss Group postanowił wypromować swoją markę gorzkiej czekolady Splendid i pokazać, że jest to ulubiony przysmak dorosłych. Jak wiadomo preferencje smakowe zmieniają się z wiekiem, a niektóre ulubione przekąski dorosłych zupełnie nie odpowiadają dzieciom… Stąd mały test smaku ciemnej czekolady Splendid na kilkuletnich dzieciach, które nigdy wcześniej nie próbowały tego smakołyku – zobaczcie te ich szczere reakcje!

Spot pt. Kids try dark chocolate for the first time pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 412 tysięcy wyświetleń na YouTube. Jak udowodniono w powyższym filmie czekolada Splendid jest zbyt gorzka, by smakowała dzieciom, a więc rodzice mogą ją spokojnie kupować, bo zostanie dla nich 😉 Kampanię przygotowała izraelska agencja BBR Saatchi & Saatchi, a film wyreżyserował Roy Raz.