Pierwsza globalna kampania wody źródlanej Evian pod hasłem Live Young wystartowała w lipcu 2009 roku, a dziś można już spokojnie powiedzieć, że spot z tej kampanii pt. Evian Roller Babies przejdzie do historii marketingu wirusowego, jako jeden z największych sukcesów wszechczasów. Według różnych szacunków w 2009 roku spot Evian Roller Babies osiągnął w sieci między 55 milionów (wg Visable Measures) a 100 milionów (wg Evian) wyświetleń, co plasuje go na 1. miejscu wśród najpopularniejszych virali 2009 roku – dla porównania, na 2. miejscu znalazł się filmik „Dance” z akcji flashmobowej Life’s for sharing T-Mobile z wynikiem 26,5 miliona wyświetleń leki potencja.

Na sukces Eviana złożyło się sporo elementów, ale na pewno kluczowa była strategia „rozsiewania” filmu oraz intensywne wykorzystanie serwisów społecznościowych (głównie Twitter i Facebook) do jego promowania.

Co ciekawe nawet we Francji, rodzinnym kraju marki Evian, gdzie spot był pokazywany także w telewizji, większość ankietowanych w przeprowadzonym badaniu zadeklarowała, że film widziała tylko w internecie, co pokazuje siłę tego wirusa. 9 listopada 2009 roku Księga Rekordów Guinnessa oficjalnie ogłosiła spot Roller Babies „the most viewed online advertisement ever with 45.2 million views” [reklamą on-line z największą ilością 45,2 mln wyświetleń w historii].

Marketingiem wirusowym dla Evian zajmowała się agencja Unruly Media, która dokładnie opisała case-study tej kampanii – warto przeczytać: http://www.unrulymedia.com/case-studies/evian-roller-babies.html. Natomiast za kreację spotu odpowiedzialna była agencja BETC Euro RSCG Paris.