Friskies, marka kociej karmy należąca do firmy Purina, wypuściła niedawno zabawny spot, który tylko potwierdza viralową moc kotów. Pięcioro kocich celebrytów – Grumpy Cat (Maruda), Colonel Meow (Porucznik Miau), Oskar the Blind Cat (Oskar Ślepy), Nala Cat i Hamilton the Hipster Cat – łączy siły i tworzą zespół, który wykonuje piosenkę pt. Hard to be a Cat at Christmas.

Spot pt. Grumpy Cat Stars in „Hard To Be a Cat at Christmas” Music Video pojawił się w sieci 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.6 miliona wyświetleń na YouTube oraz 239 tysięcy share’ów na Facebooku. Pojawienie się tego filmiku było spięte z akcją charytatywną – Friskies zachęcało internautów do dzielenia się filmikiem w internecie, bo każde wyświetlenie (aż do wyniku 500 000) oznaczało 1 puszkę mokrej karmy Friskies przekazaną do schronisk ze zwierzętami – jak widać mechanizm dobrze zadziałał, bo film ma już ponad 3x więcej wyświetleń.