Na początku października podczas konferencji prasowej w San Francisco Google zaprezentowało swoje nowe dziecko – pierwszy w 100% firmowany przez Google telefon komórkowy o nazwie Pixel. Spot przygotowany przez agencję Droga5 zapowiadający premierę Pixel pod hasłem: Life by you. Phone by Google wykorzystuje charakterystyczne okienko wyszukiwarki Google – najbardziej rozpoznawalnego na świecie produktu Google, które stopniowo się poszerza i przyjmuje kształt telefonu.

Spot pt. Life by you, Phone by Google pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 470 tysięcy wyświetleń na YouTube. Jednak główny ciężar wypromowania telefonu Pixel spadł na drugi spot, który koncentruje się na rzeczowym przekazaniu głównych wyróżników i korzyści urządzenia, a w warstwie copywriterskiej celnie i z lekkim humorem uderza w słabe punkty iPhone’a (np. uwaga o zachowaniu wejścia dla słuchawek 3.5mm jack, które zniknęło z najnowszego iPhone 7).