Zaledwie tydzień temu pisałem o nowej kampanii iPhone 6s, w której Ciasteczkowy Potwór efektywnie wykorzystuje pomoc Siri w procesie wypieku nowych ciasteczek, a już mamy kolejną kampanię, w której inteligentna osobista asystentka Siri odgrywa główną rolę – tym razem w połączeniu z Apple TV. Przenosimy się na plan zdjęciowy jakiegoś wojennego romansu, w którym gwiazdor serialu „Gra o tron” Nikolaj Coster-Waldau wciela się w rolę rannego żołnierza, a jego partnerką jest Alison Brie, aktorka znana z seriali „Community” oraz „Mad Men”, odtwarzająca tu rolę pielęgniarki. Aktorzy trenują scenę romantycznego pocałunku, ale Alison Brie nie jest zadowolona z efektu i szuka odpowiedniej referencji w poprzednich filmach swojego partnera, ten jednak woli wykorzystać Siri do przełączenia się na Apple Music, ale wybór utworu jest raczej chybiony…

Spot pt. Apple TV — The Kiss pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 1.5 miliona wyświetleń na YouTube. Kampanię przygotowała oczywiście dedykowana do obsługi Apple agencja TBWA\Media Arts Lab. Utwór, którym Nikolaj Coster-Waldau odstraszył swoją partnerkę to „Oui” w wykonaniu Jeremih. Więcej o Apple TV znajdziecie na stronie: www.apple.com/tv.