W Wielkiej Brytanii IKEA rozpoczęła właśnie uroczą kampanię telewizyjną pod hasłem #WonderfulEveryday, w której szwedzka sieć marketów z wyposażeniem wnętrz przekonuje, by czerpać radość z małych rzeczy, bo na koniec dnia może się okazać, że nie są one wcale takie małe… W reklamie IKEA zgrabnie zestawiono przerysowane wizje tego, czym dla bohaterów są przykładowe „małe rzeczy” – poczynając od malowania ścian w pierwszym własnym (ale ciasnym) mieszkaniu, co początkowo wygląda jak wielka operacja scenograficzna, poprzez zakup pierwszego samochodu, który wywołuje w bohaterach podobne emocje, jak udział w wyścigu Grand Prix, aż po rodzinną partyjkę badmintona w ogrodzie, która jawi się jako występ w finale turnieju tenisowego na kortach Wimbledonu…

Spot pt. IKEA – Wonderful Life – Full TV Advert #WonderfulEveryday pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 95 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 2 tysiące wyświetleń na Facebooku. Finalnie wszystkie scenki z filmu układają się w kolejne epizody z życia pewnej pary, które uwiecznione na zdjęciach w rodzinnym albumie wywołują łezkę wzruszenia w oku bohaterki, która pokazuje fotografie swojej wnuczce. Kampanię przygotowała agencja Mother London, film wyreżyserował Gary Freedman, a klamrą spinającą film jest piosenka pt. „You and Me” w wykonaniu Penny and the Quarters. Trzeba przyznać, że produkty IKEA świetnie się wpisują właśnie w takie małe-wielkie momenty w życiu większości ludzi i w tym chyba tkwi siła samej marki i tej kampanii 😉