IKEA przygotowuje się do wprowadzenia swojego nowego Katalogu, a jak wiadomo każde kolejne wydanie owej grubej księgi jest dla szwedzkiego koncernu najważniejszym wydarzeniem roku… Jednym z elementów kampanii wspierającej to wydarzenie jest The Time Travel Experiment, jaki marka zrealizowała w jednym ze swoich marketów kilka miesięcy temu. Justin Tranz – uznany hipnotyzer, mający na swoim koncie tysiące występów estradowych w Las Vegas – zgodził się wprowadzić parę klientów Ikea w stan hipnozy i przenieść ich do kilku momentów z ich przyszłości, by mogli odczuć i zobaczyć, że produkty Ikea sprawdzają się w rozmaitych okolicznościach życiowych…

Spot pt. IKEA – The Time Travel Experiment No. 1 – Adam & Sofi pojawił się w sieci 3 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 90 tysięcy wyświetleń na YouTube. Na całą akcję składa się kilka filmów, w tym również trailer, który ją zapowiadał i ma koncie ponad 115 tysięcy wyświetleń. A w swoim nowym Katalogu Ikea chce się skupić na dwóch kluczowych pomieszczeniach – sypialni i łazience – zgodnie z hasłem: Where The Everyday Begins & Ends…