Nawiązywanie do słynnych virali, które odniosły duży sukces jest również znaną techniką mogącą pomóc w szybkiej i taniej popularyzacji danego filmu – tę właśnie drogę wybrał Jaguar, zasłużona Brytyjska marka samochodów luksusowych należąca obecnie do indyjskiej korporacji Tata Motors. Jaguar wziął bowiem na celownik swojego niemieckiego konkurenta Mercedesa i zręcznie sparodiował jego słynny viral z kurą pt. Magic Body Control z września 2013, który zanotował ponad 8 milionów wyświetleń. Zobaczcie sami, jaki los zgotował kurze Jaguar!

Spot pt. Jaguar vs. Chicken | Jaguar USA pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 2.4 miliona wyświetleń na YouTube oraz 61 tysięcy share’ów na Facebooku. Jak widać podjęcie dialogu z popularnym viralem dało Jaguarowi niskim kosztem 1/3 wyświetleń, jakie osiągnął szeroko promowany spot Mercedesa. A Wy kogo wolicie kota czy kurę?