Dopiero co emocjonowaliśmy się wysiłkami reklamowymi marek chcących ogrzać się w ciepełku minionego piłkarskiego Euro 2016 we Francji, których viralowym zwycięzcą niewątpliwie jest Nike ze swoją wypasioną produkcją, w której Cristiano Ronaldo w wyniku wypadku zamienia się ciałem z pewnym angielskim nastolatkiem, a tymczasem marketerzy mają już nowy sportowy cel na horyzoncie – letnie Igrzyska Olimpijskie Rio 2016, które rozpoczną się już 5 sierpnia w brazylijskim Rio de Janeiro. Jedną z największych gwiazd olimpiady będzie z pewnością jamajski sprinter Usain Bolt – najszybszy człowiek na Ziemi z rekordem 9.58 sekund na 100 metrów ustanowionym w 2009 roku. Brytyjski operator telekomunikacyjny i dostawca szybkiego szerokopasmowego internetu Virgin Media przygotował kampanię pod hasłem #BeTheFastest z udziałem Usaina Bolta, która na różne sposoby próbuje oddać ile to jest te magiczne 9.58 sekund…

Spot pt. Virgin Media | Usain Bolt | #BeTheFastest pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 633 tysiące wyświetleń na YouTube oraz aż 3.5 miliona wyświetleń na Facebooku. Reklama nie promuje żadnego konkretnego produktu, ale powiązanie szybkości jamajskiego sprintera z szybkością internetu od Virgin Media wydaje się oczywiste. Kampanią przygotowała agencja BBH London, a reżyserią zajął się Seb Edwards.