Amerykański gigant fastfoodowy McDonald’s odświeża swoje pozycjonowanie oparte na sloganie I’m lovin’ it przy pomocy uroczego animowanego spotu, w którym obserwujemy plejadę par najbardziej zagorzałych przeciwników, a właściwie to nawet arcywrogów. Poczynając od Pac-Mana i duszka z kultowej gry komputerowej, poprzez Batmana i Jokera, psa i listonosza, Dorotkę i Złą Wiedźmę z Zachodu, Smurfy i Gargamela po rycerza i smoka… a wszystko to, by powiedzieć nam, że lepiej się kochać niż nienawidzić. W 60-sekundowym spocie udało się upchnąć aż 17 różnych wrogich duetów z dziedzin filmu, kreskówek, gier i świata zwierząt, a wszystko to okraszone radosną i wpadającą w ucho pioseneczką!

Spot pt. McDonald’s: Archenemies pojawił się w sieci zaledwie 10 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.7 miliony wyświetleń na YouTube oraz 15 tysięcy share’ów na Facebooku. Spot przygotowała dla McDonald’s agencja Leo Burnett, a piosenka z filmu, która pewnie będzie za Wami chodzić nosi tytuł „Love Is Endless”, a wykonuje ją niejaka MoZella…