Zaczęło się od słynnej akcji T-Mobile na dworcu Liverpool Street w Londynie w 2009 roku, a ilość kopiujących ten patent wydaje się nie mieć końca. Kolejny niezbyt spontaniczny, a raczej perfekcyjnie przygotowany i zaplanowany taneczny pseudo-flashmob odbył się na lotnisku w Dubaju – akcja promuje prepaidową kartę DXB connect wydawaną wspólnie przez Dubai International Airport i MasterCard, która zapewnia mnóstwo rabatów w słynnej strefie bezcłowej lotniska Dubai erotyczne filmy.

Spot pt. Dubai Airports Flash Mob pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić ponad 905 tysięcy wyświetleń na YouTube. Biorąc pod uwagę mało oryginalny charakter całej tej akcji, to trzeba przyznać, że taneczne flashmoby mają w sobie to coś, co sprawia, że każdy kolejny ogląda się równie przyjemnie, a to że widzowie wyjmą telefony i zaczną nagrywać i dzielić się ze znajomymi jest niemal pewne!