Wyobraźcie sobie faceta, który jest największym dupkiem na świecie – jadąc samochodem sika do butelki po piwie, a następnie wyrzuca ją przez okno… w knajpie korzysta z damskiej toalety… trąbi i wulgarnie wyzywa niepełnosprawną przechodzącą zbyt wolno przez przejście dla pieszych… kradnie słodycze dzieciom podczas Halloween itd itd. To Coleman Sweeney – gość, którego nikt nie lubi i któremu jest to kompletnie obojętne. Pewnego dnia Coleman Sweeney nagle umiera w barze wykłócając się z kelnerką o cenę frytek do hamburgera, a wspomniana kelnerka w jego portfelu znajduje coś, co kompletnie odmieni pośmiertny wizerunek pana Sweeneya. Zobaczcie sami, co to takiego!

Spot pt. The World’s Biggest Asshole pojawił się w sieci zaledwie 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 425 tysięcy wyświetleń na YouTube. Kampania została przygotowana przez agencję The Martin Agency dla amerykańskiej organizacji Donate Life, której celem jest promowanie pozytywnej postawy do bycia dawcą organów po śmierci.