Od dawna wiadomo, że sukces wirusowy zapewniają humor, seks, małe dzieci, słodkie zwierzątka, znani celebryci… ale do tej listy można też dopisać maksymalnie melodramtyczne historie, które łapią za gardło i wyciskają łzy – bez względu na to jak bardzo wrażliwy/a jesteś! Tą drogą poszedł wywodzący się z Bangkoku tajlandzki ubezpieczyciel Thai Life Insurance, który właśnie wypuścił nową reklamę pt. Silence of Love [Cisza Miłości] – przed obejrzeniem proponuję zaopatrzyć się w chusteczki!

Spot pt. Silence of Love pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 460 tysięcy wyświetleń na YouTube. Reklamę Thai Life Insurance przygotowała agencja Ogilvy & Mather Bangkok i jest to już kolejny reklamowy wyciskacz łez od Thai Life. Dla przykładu dwa lata temu internauci wzruszali się spotem pt. Melody of Life [Melodia życia].