W sieci pojawił się zaskakujący spot przygotowany dla organizacji pozarządowej Sandy Hook Promise, który najpierw wciąga nas w historię nastolatka o imieniu Evan. Chłopak jest znudzony szkołą i nie może doczekać się wakacji, a swoją frustrację eksponuje napisem pozostawionym na ławce w szkolnej bibliotece. Przy kolejnej wizycie w bibliotece zauważa, że ktoś dopisał coś pod jego napisem.. i w ten sposób rozpoczyna swoisty dialog. Czy bohater pozna swojego tajemniczego rozmówcę? – Zobaczcie sami, ale bądźcie przygotowani na duże zaskoczenie!

Spot pt. Evan pojawił się w sieci 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 1.6 miliona wyświetleń na Facebooku. Organizacja non-profit Sandy Hook Promise została powołana do życia przez rodziny zastrzelonych w masakrze, do jakiej doszło w szkole podstawowej Sandy Hook Elementary w miasteczku Newton, gdzie uczeń tej szkoły zastrzelił 28 osób, w większości dzieci. Reklama przygotowana przez agencję BBDO New York poprzez element „zagadki”, którą rozwiązujemy oglądając końcowe powtórzone sceny ma nas uczulić na wszelkie sygnały mogące wskazywać, że ktoś szykuje się do podobnego czynu. Nasza uwaga początkowo koncentruje się na Evanie, podczas gdy w tym samym czasie inny uczeń planuje atak z wykorzystaniem broni.