Hinduska tradycja małżeństw aranżowanych przez rodziców, gdzie dzieci nie mają większego wpływu na partnera, którego przyjdzie im poślubić jest ciągle żywa w Indiach. Można się łatwo pastwić nad archaicznością i oderwaniem od współczesności tego zwyczaju, ale można też zaproponować zupełnie świeże spojrzenie na ten temat. Drugą drogę wybrała popularna indyjska marka etnicznej odzieży damskiej BIBA, która w najnowszej reklamie pokazuje historię młodej dziewczyny mającej poznać chłopaka wybranego dla niej przez ojca… i gdy wydaje się, że nic nas nie zaskoczy w konwencjonalnym spotkaniu rodziców dwójki swatanych młodych, ojciec dziewczyny zaczyna zadawać zaskakujące pytania potencjalnemu zięciowi!

Spot pt. BIBA – Change The Convention #ChangeIsBeautiful pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.4 milionów wyświetleń na YouTube oraz aż 11 milionów wyświetleń na Facebooku. Jak się okazuje ta z pozoru drobna zmiana konwencji – ojciec przepytujący kandydata na męża swojej córki w kwestii umiejętności gotowania – jest dla mieszkańców Indii postrzegana jako duży krok w kierunku równości płci. Kampanię przygotowała miejscowa agencja Brandmovers India.