Amerykańska spółdzielnia Organic Valley – specjalizująca się w produkcji organicznych produktów mleczarskich – postanowiła wykorzystać trend kultury kawiarnianej, by wypromować swój produkt Organic Valley Half & Half czyli mieszankę pół na pół mleka i śmietanki, będącą idealnym dodatkiem do kawy. W tym celu jeden z farmerów pracujących dla Organic Valley – Gerrit van Tol – wybiera się w podróż do Nowego Jorku, gdzie w hipsterskiej okolicy Manhattanu na Elizabeth Street otwiera tzw. „pop-up store” (chwilowy sklep). Promowany jest on jako „coffee shop”, ale skoro najlepszej kawy się nie parzy, tylko doi (tekst naszego rezolutnego farmera), to w Organic Valley Coffee Shop kawa jest za darmo wystawiona w srebrnych termosach, a płacić trzeba za śmietankę Half & Half, która serwowana jest w kubkach…

Spot pt. Organic Dairy Farmer Takes on NYC Coffee pojawił się w sieci zaledwie 2 dni temu i jak na razie zdołał zgromadzić ponad 75 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 65 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Jak zauważyliście nawet wielkości mleka, jakie można kupić w tej trendy-kafejce – Lil Bit, Double i Lotta – zabawnie nawiązują do rozmiarów kawy w Starbucks 😉 Kampanię przygotowała dla Organic Valley agencja Humanaut, a film wyreżyserował Eric Ryan Anderson.