Niejaki Carson – przeuroczy 4-latek – zaprzyjaźnił się z panem Ernie, miejscowym kurierem firmy UPS dostarczającym regularnie paczki do jego domu. Szybko największym marzeniem chłopca stało się bycie kurierem UPS (tak, dzieci mają czasem takie absurdalne marzenia…). Na szczęście firma UPS akurat prowadzi akcję pod nazwą #WishesDelivered – w ramach której spełnia życzenia wybranych klientów i tak oto Carson na 1 dzień dostał mini-ciężarówkę, kilka paczek i mapę, gdzie je dostarczyć… Trochę pracy fizycznej i dziecko w siódmym niebie 😉

Spot pt. Your Wishes Delivered: Driver for a Day pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 725 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 25 tysięcy share’ów na Facebooku. Agencja Ogilvy & Mather przygotował ten film, a więcej zrealizowanych przez UPS życzeń oraz możliwość zgłoszenia własnego znajdziecie na specjalnej stronie tej akcji.