Etihad Airways – narodowy przewoźnik lotniczy Zjednoczonych Emiratów Arabskich – na początku tego roku ogłosił, że ambasadorką tej linii lotniczej została zdobywczyni Oscara Nicole Kidman. Zaangażowaniu hollywoodzkiej gwiazdy towarzyszyła wysmakowana kampania wizerunkowa wprowadzająca nowy slogan marki Flying Reimagined [Latanie wymyślone od nowa], której autorem jest agencja M&C Saatchi Sydney. Tamten film pt. Flying Reimagined TV Commercial – Featuring Nicole Kidman – Etihad Airways w ciągu 3 miesięcy od swojej premiery zgromadził już ponad 5.1 milionów wyświetleń na YouTube!

Reklama z Nicole Kidman w sporej części kręcona była na pokładzie najnowszego Airbusa A380 – największego samolotu pasażerskiego świata – którego wnętrze oczywiście na potrzeby arabskich linii lotniczych podzielone jest na szereg różnych poziomów luksusu, poczynając od The Residence (dla specjalnych gości pokroju Nicole Kidman), dwa poziomy First Class, klasa Business i Economy.