Coca-Cola przygotowała na rynki Ameryki Łacińskiej specjalną kampanię pt. Crossroads składającą się z kilku spotów, w których marka wystawia młodych bohaterów na trudne próby, ale oczywiście chodzi o to, by w finale wykazali się dobrocią, współczuciem i tolerancją. Finałowy spot tej kampanii w lekkim, paradokumentalnym stylu opowiada historię przyjaźni kilku nastolatków, z których jeden ma pewną tajemnicę… Jeden nieszczęsny SMS, który zostaje odczytany przez niewłaściwą osobę, sprawia, że sekret wychodzi na jaw. Czy przyjaźń wytrzyma próbę?

Spot pt. El SMS pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 751 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 22 tysiące share’ów na Facebooku. Wynik jest naprawdę zacny zważywszy, że film ten ma ponad 7 minut, co nie jest zbyt „strawną” długością dla młodej i mającej problem z utrzymaniem koncentracji grupy docelowej.

CocaCola_El SMS

Autorem kampanii jest agencja Pereira & O’Dell, a filmy wyreżyserował Dustin Lance Black, aktywista LGBT, zdobywca Oscara za scenariusz do filmu Milk. Dwa wcześniejsze filmy z tej kampanii debiutowały w sieci w kwietniu i również odniosły spory sukces viralowy: Algo Inesperado zdobył 1.3 miliona wyświetleń, a poniższy pt. El Rumor ma na koncie ponad 1.4 miliona wyświetleń na YouTube.