Shell – jeden z największych koncernów petrochemicznych, zajmujący się wydobyciem, przetwórstwem i sprzedażą ropy i gazu ziemnego – próbuje od jakiegoś czasu poprawić swój wizerunek za pomocą działań marketingowych prowadzonych pod hasłem #makethefuture. W ramach tej kampanii Shell pokazuje, że poza ogólnie znanymi obszarami swojej działalności inwestuje również w ekologiczne projekty rozwijające innowacyjne sposoby pozyskiwania energii. Tak czy owak, energia nie jest szczególnie łatwym i chwytliwym tematem, więc aby się przebić ze swoim przekazem Shell zaangażował szóstkę popularnych muzyków: Jennifer Hudson, Steve Aoki, Pixie Lott, Luan Santana, Yemi Alade oraz Tan WeiWei, którzy śpiewają chwytliwy kawałek pt. Best Day Of My Life, a w tle oglądamy sześć różnych innowacji energetycznych wspieranych przez Shell…

Spot pt. Best Day Of My Life | Shell #makethefuture pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić imponujące 43 miliony wyświetleń na Facebooku oraz ponad 5 milionów wyświetleń na YouTube. Celem kampanii przygotowanej przez agencję JWT London było sprawienie, że nauka i energetyka wydadzą się widzom mniej zimne i odstręczające. Spot zachęca do przejścia na specjalną stronę i wyrażenia swojego poparcia dla innowacyjnych projektów energetycznych. Na tej stronie możecie również przeczytać więcej informacji o sześciu innowacjach pokazanych w powyższym spocie.