Brytyjski operator komórkowy Three (3) odniósł spory sukces viralowy w 2013 roku ze spotem pt. The Pony, w którym szetlandzki kucyk tańczył sobie do piosenki „Everywhere” zespołu Fleetwood Mac, a wszystko to spinało hasło Silly stuff. It matters – keep on Internetting. Teraz 3 powraca z nową kampanią pod nieco zmienionym hasłem – We all need silly stuff [Wszyscy potrzebujemy się powygłupiać] – której bohaterką jest dziewczynka, dumna właścicielka kota obdarzonego umiejętnością lip-sync’owania ulubionego przeboju swojej właścicielki – „We Built This City”, piosenki amerykańskiej grupy Starship z 1985 roku.

Spot pt. Three – #SingItKitty – cat advert pojawił się w sieci 4 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 84 tysiące share’ów na Facebooku. Reklamę przygotowała agencja Wieden+Kennedy z Londynu. Dodatkową atrakcją kampanii jest specjalna strona – www.singitkitty.co.uk – gdzie możecie podstawić swoje własne zdjęcie zamiast twarzy dziewczynki na rowerze i stać się tym samym gwiazdą viralowego hitu.