Środek czyszczący Cillit Bang – marka należąca do brytyjskiego giganta dóbr szybkozbywalnych, koncernu Reckitt Benckiser – doczekał się w końcu kampanii, która ma szansę na sukces viralowy, także wśród młodszej publiczności, choć spot nawiązuje do filmowego przeboju rodem z lat 80-tych. Mowa tu o hollywoodzkiej produkcji Flashdance – z 1983 roku, w reżyserii Adriana Lyne’a – film ten opowiadał historię młodej dziewczyny pracującej w hucie i marzącej o karierze zawodowej tancerki, a w reklamie Cillit Bang oglądamy młodego mechanika, który dostaje od szefa zadanie posprzątania wybitnie brudnego garażu… i dzięki Cillit Bang radzi sobie z tym bardzo tanecznie 😉

Spot pt. Cillit Bang – The Mechanic pojawił się w sieci zaledwie 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 165 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 152 tysiące wyświetleń na Facebooku. W reklamie wykorzystany został jeden z największych przebojów ze ścieżki dźwiękowej filmu Flashdance – kawałek pt. Maniac nagrany w nowej wersji. Kampanię przygotowała francuska agencja BETC Paris, a film wyreżyserował Michael Gracey.

Cillit Bang_Mechanic_Maniac

Główną rolę mechanika-sprzątacza powierzono utytułowanemu tancerzowi i choreografowi z Los Angeles – Daniel „Cloud” Campos początkowo miał tylko opracować choreografię, ale jak się okazało nikt inny nie był w stanie zatańczyć jej tak, jak on sam. Poniżej możecie też zobaczyć materiał zza kulis realizacji spotu – filmik pt. Cillit Bang – The Mechanic – Making of zgromadził już blisko 20 tysięcy wyświetleń na YouTube.