Święta to zawsze wdzięczny okres, by klientów miło zaskoczyć jakimś gestem czy po prostu wywołać uśmiech na twarzy. Niemieckiej sieci supermarketów EDEKA udało się osiągnąć oba te cele i to w dość krytycznym miejscu czyli przy kasach. Nie wiem czy niemieccy klienci mają dużo większą cierpliwość czy po prostu dźwięki świątecznego klasyka „Jingle Bells” odegranego przez kasowe skanery przy przyciemnionym świetle wprowadziły ich w tak błogi nastrój, że nikt się nawet nie poskarżył, że musi nieco dłużej postać przy kasie… Zobaczcie sami!

Spot pt. EDEKA – Kassensymphonie pojawił się w sieci 3 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 2.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 55 tysięcy share’ów na Facebooku. Wystarczyło 13 kamer, 9 kasjerów, trochę dodatkowych świateł na kasach i zręczny beatboxer i świąteczny viral gotowy.