Mulberry – brytyjska marka modowa słynąca ze swoich skórzanych damskich torebek – zaskoczyła wszystkich swoją świąteczną kampanią, w której prowokacyjnie odtwarza scenę narodzin Jezusa oraz pokłonu Trzech Króli, ale zamiast Jezusa mamy tu piękną czerwoną torebkę Mulberry, którą niejaki Joe daje w prezencie swojej dziewczynie. Kobiet nieomal dostaje orgazmu na jej widok, ale najlepsze dopiero przed Wami… Zobaczcie sami!

Spot pt. #MulberryMiracle pojawił się w sieci 9 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 962 tysiące wyświetleń na YouTube. Wyobrażam sobie, co by się działo, gdyby jakaś polska marka odważyła się dotknąć w tak odważny i humorystyczny sposób tematu narodzin małego Jezuska – ta lawina skarg do Rady Reklamy, bojkot marki i protesty słuchaczy Radia Maryja… A tu nawet w komentarzach pod filmem na YouTube właściwie same pochwały. Kampanię przygotowała agencja adam&eve DDB London.