Z okazji zbliżającego się EURO2012 marka Nike wypuściła globalną kampnię pod hasłem My Time Is Now [To jest mój czas], która swoim rozmachem przypomina nieco epicki spot Write the Future z 2010 roku, przygotowany na Mundial w RPA. Głównym wehikułem kampanii Nike jest 3-minutowy spot, w którym m.in. pojawiają się tacy gracze młodego pokolenia jak Neymar, M’Vila, Gotze, którzy muszą się zmierzyć z uznanymi gwiazdami, takimi jak: Ronaldo, Ribery, Wesley Sneijder i Danny Welbeck. W małej rólce możecie również wypatrzyć koszykarza LeBrona Jamesa.

Spot pt. NIKE FOOTBALL: MY TIME IS NOW pojawił się w sieci zaledwie wczoraj, a już w iście ekspresowym tempie zgromadził ponad 2.8 miliona wyświetleń na YouTube oraz 265 tysięcy share’ów na Facebooku. Ale ten główny spot to nie wszystko, co Nike przygotowało w ramach tej kampanii – warto się udać na oficjalny kanał Nike Football na YouTube, by odkryć w powyższym filmie specjalne ukryte „tunele” pozwalające zajrzeć głębiej w wybrane wątki spotu… Kampanię przygotowała agencja Wieden+Kennedy London.