Niderlandzka Organizacja Turystyczna VisitHolland, holenderski flagowy przewoźnik lotniczny KLM, miasto Amsterdam oraz lotnisko Schiphol pod Amsterdamem zjednoczyły siły, by wypromować Holandię jako destynację turystyczną wśród Amerykanów. Wszyscy kojarzą Holandię z wiatrakami, tulipanami, malowniczymi kanałami Amsterdamu czy słynnymi obrazami Van Gogha i Rembrandta, ale kampania ma na celu pokazać, że Holandia jest oryginalnie „cool”, bo wiele trendów, które obecnie podbijają USA, w Holandii od dawna są codziennością – organiczna żywność, aktywny styl życia, ekologiczna energia, swoboda obyczajowa… i wszyscy tam mówią po angielsku (no z wyjątkiem jednego pana).

Spot pt. HOLLAND. THE ORIGINAL COOL pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 795 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 111 tysięcy share’ów na Facebooku. Gdybyście chcieli pogłębić swoją wiedzę o powodach, dla których Holandia jest naprawdę bardzo „cool” to zachęcam do odwiedzenia strony: holland.com/cool. Kampanię przygotowała Mustache Agency z Nowego Jorku.