DirecTV – amerykańska cyfrowa telewizja satelitarna – jako swoją główną konkurencję postrzega tradycyjną telewizję kablową, ciągle popularną wśród wielu Amerykanów i w każdej kolejnej kampanii DirecTV przekonuje, że każdy w miarę „normalny” człowiek powinien już dawno zamienić kablówkę na DirecTV… W najnowszej kampanii zatytułowanej The Settlers [Osadnicy], aby jeszcze mocniej udramatyzować zacofanie użytkowników telewizji kablowej zostali oni pokazani jako XIX-wieczni osadnicy z czasów podboju Dzikiego Zachodu, którzy mieszkają jednak w otoczeniu zupełnie współczesnych sąsiadów korzystających już z wszystkich dobrodziejstw DirecTV.

Spot pt. The Settlers DIRECTV Commercial: Neighbors pojawił się w sieci 4 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 180 tysięcy wyświetleń na YouTube. Centralną postacią kampanii jest ojciec rodziny osadników o archaicznym imieniu Jebediah, który swojemu synowi dopytującemu dlaczego nie mogą zamienić kablówki na lepszą obsługę w DirecTV odpowiada, by lepiej ubił trochę masła i sam zrobił sobie ubrania…

DirecTV_The Settlers

W drugim spocie pt. The Settlers DIRECTV Commercial: Satisfaction – mającym na koncie ponad 83 tysiące wyświetleń na YouTube – Jebediah poucza swoją matkę, że osadnicy znajdują satysfakcję w prostych rzeczach, więc nie muszą mieć wyższej satysfakcji klienta DirecTV.

Zaledwie 2 dni temu swoją premierę miał trzeci spot z kampanii The Settlers – za którą odpowiada agencja Grey New York – pt. The Settlers DIRECTV Commercial: Privacy, z którego dowiadujemy się, że te wszystkie brzydkie kable, które trzeba poprowadzić przez całe mieszkanie, by podłączyć do kablówki kilka odbiorników w domu są w gruncie rzeczy bardzo przydatne, bo pozwalają kuzynowi Tobiaszowi zachować prywatność podczas kąpieli w balii…