First Days Out [Pierwsze dni na wolności] to paradokumentalny projekt firmowany przez Pedigree – markę karmy dla psów – w ramach, którego obserwujemy losy dwóch młodych mężczyzn, którzy po dłuższym pobycie w więzieniu wychodzą na wolność i próbują na nowo odnaleźć swoje miejsce w społeczeństwie. Niestety czują się bardzo samotni, zagubieni i brakuje im wiary w siebie. Wszystko się jednak zmienia, jak za dotknięciem magicznej różdżki, gdy trafiają do schroniska dla psów i decydują się adoptować czworonoga. Bardzo szybko obaj panowie zyskują pewność siebie, zaczynają szukać pracy, odnawiają rodzinne więzy…

Spot pt. Pedigree – First Days Out pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.8 miliony wyświetleń na YouTube oraz 23 tysiące share’ów na Facebooku. W spocie wystąpili prawdziwi byli-więźniowie: Joey, który spędził za kratkami 12 lat za uzbrojone włamanie oraz Matt, który odsiedział 2-letni wyrok za rabunek. Projekt jest częścią nowej globalnej kampanii Pedigree prowadzonej pod hasłem Feed The Good. Film przygotowała agencja AlmapBBDO, a wyreżyserował go Ricardo Mehedff.