Intensywna kampania launchowa nowego flagowego smartfona koreańskiego koncernu Samsung nie zwalania – można wręcz odnieść wrażenie, że Samsung Galaxy S4 niedługo wyskoczy nawet z lodówki, gdy będziesz rano szukał w niej mleka… W Szwajcarii postanowiono zaatakować bezbronnych Szwajcarów w miejscu sprawdzonym z wielu innych pamiętnych akcji marketingowych – na głównym dworcu kolejowym! Zainteresowanych zdobyciem nowiutkiego smartfona wyzwano na niezwykły pojedynek z czasem i wieloma „rozpraszaczami” – czy wytrzymają aż 60 minut, nie odrywając wzroku od Samsunga Galaxy S4?

Spot pt. All eyes on the S4 pojawił się w sieci 10 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 3.2 miliony wyświetleń na YouTube oraz 93 tysiące share’ów na Facebooku. Akcja ta – poza fajnym efektem wirusowym – jest też świetną demonstracją „na żywo” działania nowej funkcjonalności o nazwie Smart Pause, w jaką wyposażony jest S4 – dzięki niej telefon wie, kiedy nasz wzrok skierowany jest na jego ekran…