Niespodziewany hit viralowy właśnie narodził się za naszą zachodnią granicą – największa sieć supermarketów za Odrą o wdzięcznej nazwie EDEKA wypuściła serię spotów z udziałem pewnego zwariowanego, starszego jegomościa. Friedrich Lichtenstein wygląda jak Don Juan po sześćdziesiątce i w jednym z filmów wykonuje wpadający w ucho utwór o nieskomplikowanym refrenie, w którym wielokrotnie powtarzane jest słowo „supergeil„, co można mniej więcej przetłumaczyć jako „superfajny”…

Spot pt. EDEKA Supergeil (feat. Friedrich Liechtenstein) pojawił się w sieci 6 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 2.7 miliona wyświetleń na YouTube oraz 146 tysięcy share’ów na Facebooku. Więcej filmów z udziałem pana Lichtensteina możecie podejrzeć na specjalnej stronie EDEKA, ale przydatna może być znajomość języka niemieckiego. Kampanię przygotowała agencja Jung von Matt.