Guma do żucia Orbit w swoich ostatnich kampaniach skupiała się na pokazywaniu, że pomaga oczyścić zęby z pozostałości po różnych napojach i przekąskach. W najnowszej globalnej kampanii, która wprowadza nowe hasło marki Orbit: Time to Shine [Czas zabłysnąć] przekaz idzie w bardziej aspiracyjnym kierunku – otóż teraz dowiadujemy się, że dzięki gumie Orbit odzyskamy pewność siebie i będziemy w stanie zabłysnąć w tym kluczowym momencie. A przecież taki moment może się wydarzyć zawsze, bo przeznaczenia nie można przewidzieć, a miłość nie puka do drzwi tylko w Walentynki – warto więc mieć Orbit przy sobie tak na wszelki wypadek 😉

Spot pt. Orbit Gum „Anthem” – Commercial pojawił się w sieci zaledwie tydzień temu, a już zdołał zgromadzić ponad 725 tysięcy wyświetleń na YouTube. Nad nową kampanią Orbit pracowały aż trzy agencje z sieci BBDO: Energy BBDO, CLM BBDO i BBDO South China, a film wyreżyserował Joachim Back.