Najwyraźniej polska młodzież musi być w naprawdę kiepskiej kondycji psychofizycznej i intelektualnej, skoro powstają takie kampanie społeczne, jak ta firmowana hasłem Wyloguj się do życia. Oczywiście idea jest zacna – zainspirowanie młodzieży, która kompletnie zanurkowała w odmęty wirtualnego świata, do ponownego „wynurzenia się” i bardziej wyważonego łączenia aktywności wirtualnej z życiem poza siecią. Tylko czy młodzież kiedykolwiek słuchała rad starszych? Mam wrażenie, że to jednak pieniądze wyrzucone w błoto – może paru twórców poczuło się lepiej, że coś zrobili w sprawie, którą uważają za ważną, ale czy zobaczymy jakieś wyraźne efekty tej akcji, to szczerze wątpię. Bardziej popularny z dwóch spotów zachęca do aktywności sportowej – np. stworzenia najlepszej drużyny podwórkowej, której kibicami zostaną gwiazdorzy naszej narodowej reprezentacji Robert Lewandowski i Wojtek Szczęsny…

Spot pt. Wyloguj się do życia…a robi się to TAK! 2014 – spot SPORT pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 192 tysiące wyświetleń na YouTube i 16 tysięcy share’ów na Facebooku. Nie są to jakieś powalające wyniki, ale przez kilka dni było o filmie głośno w sieci.