Kto tak naprawdę cieszy się ze świąt Bożego Narodzenia?? – Wiadomo, że dzieci. Z dorosłymi sprawa nie jest już taka prosta. Przede wszystkim na ich barki spada cały wysiłek przygotowań, stres związany z zakupami, pakowaniem prezentów, organizacją rodzinnych spotkań, no i cała masa dodatkowych wydatków. To potrafi skutecznie zabić jakąkolwiek radość. Tymczasem Walmart – największa amerykańska sieć supermarketów – wierzy, że dorośli powinni odczuwać co najmniej taką samą radość ze świąt, jak ich dzieci. Tylko jak to osiągnąć? – No cóż, okazuje się, że bez przywołania wspomnień z dzieciństwa i specjalnych zabiegów w wykonaniu pana Chrisa Jones’a – profesjonalnego hipnotyzera – się nie obejdzie 😉

Spot pt. Holiday Hypnosis | Holidays with Walmart feat. Chris Jones pojawił się w sieci tydzień temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 640 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz 62 tysiące wyświetleń na Facebooku. Autorem kampanii Walmart prowadzonej pod hasłem: Everyone should feel like a kid at Christmas. Share a happy, healthy holiday jest agencja Saatchi & Saatchi New York.