Czasem można trochę puścić wodze fantazji – co by było, gdyby faceci – tak jak panie – mieli menstruacje i co miesiąc przydarzał im się okres… No cóż, na pewno używaliby wówczas tamponów, oj nie – oni używaliby Manpons, a sam „okres” byłby symbolem ich męskości, którym chwaliliby się na Facebooku i Twitterze zmieniając swój status na #ImOnMyPeriod [#MamOkres], a w reklamach Manpons’ów występowałyby największej gwiazdy footballu ;-)… Z pewnością tak by było, ale faceci nie mają miesiączki, natomiast aż 1.2 miliarda kobiet, które ją mają, miewa problemy z prozaicznym dostępem do toalety w czasie jej trwania!

Spot pt. If men had periods – manpons pojawił się w sieci 2 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.1 miliona wyświetleń na YouTube oraz 12 tysięcy share’ów na Facebooku. Za tą kampanią stoi brytyjska organizacja WaterAid, która postawiła sobie za cel budować większą świadomość i otwartość wokół utrudnień z jakimi codziennie stykają się miliony kobiet na świecie z powodu miesiączki.