Marka Müller Yogurt znana również na polskim rynku wzbudziła kontrowersje w USA swoją najnowszą kampanią, której bohaterką jest typowa amerykańska mama próbująca poradzić sobie z hiperaktywnym potomstwem i ogarnąć gospodarstwo domowe, a wszystko najwyraźniej lekko wymyka jej się spod kontroli. Na szczęście nasza bohaterka wyposażona jest w duży zapas jogurtów Müller, które konsumuje kompulsywnie w trudnych chwilach, fundując sobie w ten sposób małą chwilę relaksu. Co jednak rozjuszyło sporą część widzów w tej dość trywialnej na pozór reklamie? Otóż nie spodobały im się ironiczne wypowiedzi bohaterki, komentujące zachowania jej dzieci, np. kontemplowanie czy powiedzieć synowi, który właśnie zniszczył jej sofę, że był „wypadkiem przy pracy”…

Spot pt. Sanity is Served: Müller Dessert Inspired Yogurt pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i w tym czasie zdołał zgromadzić już ponad 1.5 miliona wyświetleń na YouTube oraz 860 tysięcy wyświetleń na Facebooku. Film przygotował dom produkcyjny Society, a wyreżyserowała go Rachel Goldenberg.