Popularna marka chipsów Lay’s prowadzi właśnie kampanię viralową w internecie, której bohaterem jest Mieszko I Chipselier – prawdziwy znawca sztuki konsumowania chipsów. Mieszko ma swój osobisty kanał na YouTube, gdzie od 3 tygodni pojawiają się kolejne filmy, w których edukuje Polaków w zakresie chipsowego „savoir-vivre”…

Pierwszy spot Mieszka pt. JESTEM! pojawił się w sieci 3 tygodnie temu i do tej pory zgromadził ponad 125 tysięcy wyświetleń na YouTube, a wszystkie opublikowane na kanale filmy łącznie – 380 tysięcy wyświetleń. Swoją wiedzę na temat różnych smaków chipsów można też sprawdzić na poniższym interaktywnym spocie.

Do mnie zaś trafiła specjalna przesyłka od Mieszka, w której m.in. znalazłem cztery opakowania zagadkowych chipsów Lay’s – ich smak należy odgadnąć w trwającej właśnie loterii promocyjnej Lay’s – Jaki to smak?