Jedną z nielicznych reklam wyemitowanych podczas tegorocznego Super Bowl, która nie została wcześniej opublikowana w internecie jest spot marki Coca-Cola celebrujący piękno Ameryki – pokazane poprzez jej różne twarze, różne krajobrazy, różne kolory skóry i wreszcie różne języki, w jakich śpiewana jest piękna patriotyczna pieśń pt. America the Beautiful. W spocie fragmenty utworu śpiewają dzieci wywodzące się z różnych grup etnicznych w językach: angielskim, hiszpańskim, arabskim, chińskim, hindi, hebrajskim i tagalskim. Jak się okazuje, ten niewinny spot wywołał sporo emocji wśród tzw. „prawdziwych Amerykanów”, którzy oburzyli się, że dzieci będące obywatelami USA nie śpiewają tu tylko po angielsku…

Spot pt. Official Coca-Cola „Big Game” Commercial 2014 – America Is Beautiful pojawił się w sieci 4 dni temu, a już zdołał zgromadzić ponad 8.3 miliona wyświetleń na YouTube oraz 170 tysięcy share’ów na Facebooku. Emocje wokół reklamy nie ustają – na YouTube pod spotem opublikowano już ponad 11 tysięcy komentarzy – głos w obronie spotu zabrała Coca-Cola i jego reżyser John Hillcoat. Pojawiły się też filmiki pokazujące kulisy nagrywania pieśni do spotu – np. ten z dziewczynką śpiewającą w trudnym języku tagalskim. Reklamę przygotowała agencja Wieden + Kennedy.